maandag 11 april 2016

Wat te doen bij mooi weer?

Hey
terwijl ik deze blog maak is het buiten mooi weer.
Ik geef toe dat ik niet zo vaak buiten zit, omdat ik dan niet goed weet wat te doen...
Hier zijn een paar tips! 

  •  Ga fietsen, pak je fiets beet en ga lekker een toertje fietsen! Het is gezond en leuk!
  • Spreek af met vriendinnen, je vriendinnen al een tijdje niet meer gezien, of zitten ze gewoon bij je in de klas? Hoe dan ook, reden genoeg om nog eens af te spreken, ga naar het pleintje, aan een bankje zitten, of gewoon in de tuin liggen. En vertel elkaar de tofste dingen!
  • Buitenspelen! Oké, ik geef het toe, soms vind ik mezelf hier ook te oud voor maar er is toch niets leuker! En weet je wat? Deze woensdag (13 april) is het Buitenspeeldag! Het is een initiatief van Nickelodeon, Ketnet, VTMKZOOM, Studio 100 TV, de Vlaamse gemeenten en de Vlaamse overheid. Deze Buitenspeeldag vind al voor de 9de keer plaats!

Veel plezier!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten